Herzlich Willkommen auf meinem Blog

Mein Bild
Dortmund, NRW, Germany
Ich heiße Eli, bin 37 Jahre und komme aus Dortmund. Ich wohne seit über einem Jahr mit meinem Mann und unserem Sohn in Alabama, USA. Ich lese viel, koche aus Leidenschaft, liebe Trödel und handarbeite sehr gerne.

Mittwoch, 5. Januar 2011

... süslü duvar saati


iste bu bizim "tam istedigim gibi" dedigimiz duvar saatimiz. belki resimlerden de anlasildigi gibi salonla yemek odasinin ara duvarinda asili. takip ettigim bloglardan olsa gerek, beni de son zamanlarda inanilmaz bi dekorasyon heyecani sardi...


bende, sade haliyle de cok begendigim saatimizi, süsledim. ve bununla kalmadim...


salondaki avizemize de ayni dekoru uyguladim. bu ikiliyi en cok kayinbabam begendi :).

8 Kommentare:

  1. saat çok şık gerçekten..ben çok dekorasyondan anlamam biliyorsun:)ama nacizane fikrimi söylim, süsleri koymadan daha asil duruyor bence avizede saatte

    AntwortenLöschen
  2. Eli'cim, saati çok sevdim ama sade halini daha çok beğendim. Gerçi ben de evi bazen çok süsleyip kalabalıklaştırıyorum, sonra da sıkılıp sadeleştiriyorum :)

    AntwortenLöschen
  3. Saat çok güzelmiş güle güle kullan. Çift taraflı mı kullanım alanı çok rahat olmalı.

    AntwortenLöschen
  4. çok orjinal ve güzel bir saat çok beğendim

    AntwortenLöschen
  5. Merhaba sevgili Eli...Nesrine ugradigimda ismine rastladim ve bir ugramak istedim. Ben Dortmind´a cok sIk gelirim...eltim orada en yakin arkadasim orada oturuyor. Insallh bir gün tanisiriz...bundan sonra görüsmek üzee, sevgiler

    zehra

    AntwortenLöschen
  6. örerim tabiki beğendiğin renk var mı birde numara nedir

    AntwortenLöschen
  7. saati internette bir yerde görüp beğenmiştim.senin dokunuşunla daha güzel olmuş.

    AntwortenLöschen
  8. aaa bu saat bana güzel bir fikir verdi Eli, ben de ortaya bir saat istiyordum ama karar verememiştim hemen bu saatten bulup almalı, teşekkür ederim...

    AntwortenLöschen