Herzlich Willkommen auf meinem Blog

Mein Bild
Dortmund, NRW, Germany
Ich heiße Eli, bin 37 Jahre und komme aus Dortmund. Ich wohne seit über einem Jahr mit meinem Mann und unserem Sohn in Alabama, USA. Ich lese viel, koche aus Leidenschaft, liebe Trödel und handarbeite sehr gerne.

Sonntag, 9. Januar 2011

... nyx rujlarim


döndüm dolandim yine kozmetige geldim.
kozmetik meraklilari eminim taniyordur nyx markasini. nyx amerikada market kozmetik markasi. daha önce özel online shoplardan uygun fiyata amerikadan siparis ediliyordu. ben de zamaninda birkac bise almistim. bu yil basindan itibaren bu tür online satislar yasaklandi ve nyx almanyada kendi satisina basladi. bicok blogcunun ve youtubecunun dikkatinden kacmayan ise, nyx almanya fiyatlari. amerikada markette market kozmetik fiyatina satilan ürünler simdi almanyada mac fiyatlarina yakin satiliyor. nyx ten almak istedigim birseyler vardi, onlardan da vazgectim. 


bunlar nyx ten aldigim rujlar. bir ikisini denedim digerleri ise tamamen yeni. isimli rujlar diger resimdeki renkli rujlarla ayni yerde. asagi yukari hepsi nude diyebilirim. snow white ise pamuk prensesten ismini aldigi gibi kirmizi dudak rengi. canli olmasina ragmen kullanildiginda cok dogal gözüküyor.
rujlar güzel kokuyor, sürmesi ayni krem sürer gibi. kaliciligi benim anlayisima göre yeterli. ama sabah sürüp, aksama kadar dayanmiyor.
eger swatch görmek istediginiz bir renk varsa... haberim olsun.

3 Kommentare:

  1. eli'cim ben fiyatları merak ediyorum. Mesela MAC Türkiye'de çok da uygun sayılmaz. Acaba orada nasıl fiyatlar? ve nyx. Bu konuda bilgi verebilir misin?

    AntwortenLöschen
  2. çok kibarsın teşekkür ederim:)
    fiyatlar buradaki gibiymiş sanırım hemen hemen:)
    Ben lisede ve ortaokulda almanca okumuştum 7 yıl. Berlin'de yaşayan arkadaşlarım var:D
    almacayı bana unutturma yeter:D konuşmadıkça unutuyorum çünküü:) Sevgilerrr:)

    AntwortenLöschen
  3. bunlar çooooooooooook güzel eliiiiiiiiiii...bayıldım cidden renklerine, bu markayı satan online siteler varmıs sanırım ama oralardanda ben alısveris yapmıyorum simdilik korkuyorum.nette fiyatları uygunmus ve çokta kaliteli diye biliyorum ürünlerini.güzel günlerde sür sürüstür.ben hepsinin swatchını istiorum banane:))

    AntwortenLöschen