Herzlich Willkommen auf meinem Blog

Mein Bild
Dortmund, NRW, Germany
Ich heiße Eli, bin 37 Jahre und komme aus Dortmund. Ich wohne seit über einem Jahr mit meinem Mann und unserem Sohn in Alabama, USA. Ich lese viel, koche aus Leidenschaft, liebe Trödel und handarbeite sehr gerne.

Montag, 20. Dezember 2010

... kapi kulplari

yemek odasi

yemek odasi

oturma odasi
sevgili Banu ablacigim,

bir zamanlar bana " ama ben kapak kulplarına mutlaka birşeyler asardım " demistin. ben de ilk firsatta kalpler ve yildizlar astim. begendin mi?


saygilarimla eli

3 Kommentare:

  1. Ben çok beğendim :) Çok sıcak bir görüntü olmuş...
    Eli'cim, kelime doğrulamayı kaldırırsan çok iyi olur.

    AntwortenLöschen
  2. çok şirin olmuş elicim, bugünde buralardayım gitmedim bi yerlere:)

    AntwortenLöschen
  3. Bakayım olmuş mu:)


    Yine çıkıyor canım kelime doğrulama:(

    AntwortenLöschen