Herzlich Willkommen auf meinem Blog

Mein Bild
Dortmund, NRW, Germany
Ich heiße Eli, bin 37 Jahre und komme aus Dortmund. Ich wohne seit über einem Jahr mit meinem Mann und unserem Sohn in Alabama, USA. Ich lese viel, koche aus Leidenschaft, liebe Trödel und handarbeite sehr gerne.

Montag, 25. Oktober 2010

... SOS in the kitchen

cekmecemin hali
kepce mepce

bos cekmecem
Merhaba arkadaslar,
cekmecemin halini gördünüz. her ne kadar özenle düzenlesemde cekmeceyi kullandikca ileri geri sallaniyor bu hale geliyorlar. dikkat ettiyseniz iki tane ayirimci taktim. :-) daha fazlami takayim? yoksa ne yapayim?
fikirlerinizi bekliyorum...

eli

3 Kommentare:

  1. kelin dermanı olsa başına sürer benim ikinci çekmecede seninkinin aynısı şu anda... sen düzenle de bakayım bende öyle ypayım :))

    AntwortenLöschen
  2. Sık kullandıklarını bir çekmeceye, her zaman kullanmadıklarını ayrı bir çekmeceye koyarsan daha rahat kullanırsın. Ben öyle yapıyorum yani... Bir de herkesin aksine, aletlerin sap kısımlarını arkaya doğru koyarım. Böylece neyi alacaksam, daha rahat seçerim :)

    AntwortenLöschen